Hola a tothom! Benvinguts al nostre bloc,Som un grup de quatre estudiants de Magisteri de la Universitat de Girona.Aquí podreu trobar aspectes relacionats amb aquest geni aplicats a l'educació primària, especialment adreçats al cicle superior.Esperem que us agradi i us sigui útil.Gràcies i esperem els vostres comentaris.

martes, 20 de mayo de 2008

Conclusions

La realització d’aquest treball ha implicat el descobriment i el coneixement d’aplicacions informàtics molt interessant i creatius. Són aplicacions com el Audacity, el Movie Maker... que ens han permès realitzar coses que moltes gent mai havien fet abans. Jo mai m’havia vist capaç de realitzar un vídeo, però aquest treball m’ha fet ampliar les meves fronteres. El coneixement que m’ha aportat aquest treball ha fet eliminar moltes limitacions. En altres paraules, he après molt.
El fet que el treball està fet amb suport informàtic ha donat moltes més possibilitats per ser creatiu. Aquest treball no era “copi i pasta”, sinó, demanava creativitat, iniciativa, idees originals, saber manipular la càmera, atrevir-te a descobrir un programa nou, perdre la por, autoritat i responsabilitat.
Aquest treball ha segut un plaer també per una altra raó: el fet que podies triar lliurament un tema, et donava la possibilitat d’escollir el que t’interessava. Aquest fet motiva molt. Era un plaer buscar informació, ja que no només ho feies per realitzar el treball, sinó també per ampliar els teus propis coneixements sobre el tema escollit. Un altre aspecte que motivava és que el treball és públic. Hi pot accedir tothom, no és un treball que s’avalua i allà queda al calaix del professor agafant pols.
Un altre punt positiu era que a l’hora de realitzar els activitat el Webquest et guiava d’una manera molt motivadora. T’explicava l’activitat i et donava ja uns enllaços preparats. El fet que et donava aquest enllaços determinats feia que conegués altres espais que estan a la red. Jo he conegut el Jclic, els banc d’imatges, de sons, el Kidpix,... sobre els quals, abans, no sabia que existien. El fet que són uns programes educatius, com a mestre els hem de conèixer, no?
Per acabar, només vull dir que, he gaudit molt fent el treball i la cooperació amb les meves companyes de grup ha seguit molt agradable.

No hay comentarios: